
| Heerlijk huis,lekker centraal,voelt als ons 2e huis. |
| Reaktion des Vermieters Jord Stam |

| Fijn vakantiehuis! |

| om opnieuw volgend jaar weer te boeken |

| Topweek |
| Reaktion des Vermieters Jord Stam |

| Goed verblijf. |

| Schöne Zeit gehabt - VIELEN DANK |

| Prima vakantiehuisje ! |

| Gezellig verblijf |

| Heerlijk vakantiehuis ! |
| Reaktion des Vermieters Jord Stam |

| fijne winterse week |
| Reaktion des Vermieters Jord Stam |

| Prima verblijf |

| Fijn huisje op goede locatie |

| Alles super |
| Reaktion des Vermieters Jord Stam |

| Prima accommodatie |
| Reaktion des Vermieters Jord Stam |

| Wir kommen gerne wieder! |
| Reaktion des Vermieters Jord Stam |